Σάββατο 23 Μαΐου 2015

«Δεν θα ξεχάσω ποτέ το Κύπελλο με την ΑΕΛ»

Ανρί Αντσουέ
Ο Ανρί Αντσουέ, ο οποίος με δικό του γκολ χάρισε στην ΑΕΛ το Κύπελλο Ελλάδας το 2007 (τελευταίο που πήγε σε ομάδα εκτός ΠΟΚ) μιλάει στο SDNA και αποκαλύπτει ότι έρχεται και αύριο στην ΑΕΛ για να κλείσει την καριέρα του…
– Μετά από 8 χρόνια ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θυμάσαι από εκείνο τον τελικό με τον Παναθηναϊκό; 
«Είναι μία στιγμή που δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ όσο ζω. Ένα απίστευτο συναίσθημα, που δεν έχω βιώσει ποτέ από εκείνη την ημέρα. Μία έκρηξη χαράς. Μία απελευθέρωση. Ήταν ο πρώτος μου τίτλος στην Ευρώπη, με ένα γκολ που καταλάβαινα ότι σήμαινε πάρα πολλά για τον κόσμο της Λάρισας. Κάθε φορά που ξαναβλέπω στο βίντεο αυτή την φάση ανατριχιάζω ολόκληρος».
– Τι έγινε μετά; Ποιο είναι το πιο έντονο πράγμα που σου έχει μείνει από την ΑΕΛ;
«Από την πρώτη στιγμή που πήγα στην Λάρισα, άρχισα να ζω πράγματα που δεν είχα βιώσει ποτέ στην ζωή μου. Ο κόσμος με αναγνώριζε στον δρόμο και με σταματούσε για να μου μιλήσει. Ειδικά μετά από αυτό το γκολ, όπου κι αν πήγαινα, στο σπίτι μου, σε ρεστοράν, για ψώνια, για φαγητό ο κόσμος με σταματούσε για να μου δείξει την αγάπη του. Η Λάρισα είναι η καλύτερη ομάδα που έχω παίξει στην καριέρα μου. Θα ήθελα να ολοκληρώσω εδώ την καριέρα μου, σε αυτό το γήπεδο, με αυτό τον κόσμο, με αυτή την φανέλα, που σημαίνει τόσα πολλά για μένα».

– Πως είναι να μπαίνεις σε ένα τελικό με την ετικέτα του αουτσάιντερ; Πως το διαχειρίζεται αυτό ένας παίκτης; 
«Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να αδράξεις την ευκαιρία. Αυτό που πρέπει να καταλάβεις είναι πως με το να είσαι σε ένα τελικό είσαι ήδη νικητής και το μόνο που έχεις να πάρεις από ένα τελικό είναι να κερδίσεις. Δεν χρειάζεται στρες. Όλα κρίνονται σε ένα παιχνίδι και στο ποδόσφαιρο όταν μιλάμε για ένα ματς, τα αουτσάιντερ έχουν πάντα την καλύτερη ψυχολογία. Όταν βγήκα στο γήπεδο και είδα τον κόσμο της Λάρισας στις εξέδρες είπα ότι «δεν χάνουμε σήμερα». Σε ένα τελικό πρέπει να πιστέψεις από την πρώτη στιγμή πως οι πιθανότητες είναι οι ίδιες. Στο ποδόσφαιρο οι διαφορές σε 90 λεπτά παύουν να είναι τόσο μεγάλες.».

– Παρακολουθείς καθόλου την πορεία της ΑΕΛ από τότε; Γνωρίζεις πως πάνε πράγματα για αυτήν; Θέλεις να στείλεις κάποιο μήνυμα; 
«Προσπάθησα πέρυσι το καλοκαίρι να έρθω σε επαφή με την διοίκηση της ομάδας και αυτοπροτάθηκα να έρθω στην Λάρισα. Μου είπαν ότι είχαν καλύψει τις θέσεις των ξένων και δεν υπήρχε περιθώριο. Ήταν πολύ κρίμα. Θέλω να ξέρουν όλοι ότι όποια στιγμή κι αν με πάρουν τηλέφωνο από την Λάρισα είμαι έτοιμος να πάρω το πρώτο αεροπλάνο και να γυρίσω πίσω για να κλείσω την καριέρα μου στην ΑΕΛ. Αυτή η ομάδα έχει στιγματίσει με θετικό τρόπο την ζωή και την καριέρα μου. Θέλω κάποια στιγμή να ανταποδώσω αυτή την αγάπη που πήρα. Γιατί αυτή δεν ήταν αγάπη της μιας ημέρας, αλλά μιας ολόκληρης ζωής. Ακόμα και η γυναίκα μου δεν έχει ξεχάσει τις στιγμές που έζησε σε αυτή την πόλη. Ο κόσμος ήταν τρελός με την ομάδα. Όταν έπαιζε η Λάρισα ολόκληρη η πόλη έβγαινε από το πρωί στους δρόμους. Θυμάμαι τον τότε πρόεδρο της ομάδας που μου φέρθηκε με τον καλύτερο τρόπο. Είχαμε φοβερή ομάδα. Μία οικογένεια. Μακάρι η Λάρισα να ανέβει κατηγορία και να ξαναπαίξω κάποια στιγμή σε αυτή. Όποτε θέλουν ας με πάρουν ένα τηλέφωνο και εγώ έρχομαι την επόμενη στιγμή»….

larissasportnews.gr