Σάββατο 11 Απριλίου 2015

Σαν τις ΛΑΡΙΣΑΙΕΣ δεν έχει! Δείτε 8 ΚΟΡΙΤΣΙΑ- ΚΟΛΑΣΗ που δουλεύουν πίσω από το ΜΠΑΡ! (ΦΩΤΟ)

3

Τα κορίτσια που δουλεύουν πίσω από τις μπάρες των μαγαζιών της Λάρισας, δεν είναι μόνο καλές ως επαγγελματίες, είναι και όμορφες.
Γνωρίζουν καλά το αντικείμενο της δουλειάς τους, σύμφωνα με το larisaout.gr,δεν μασάνε τα λόγια τους, λένε πράγματα για τον εαυτό τους που δεν περιμένεις να διαβάσεις από μία κλασική συνέντευξη και μας δίνουν λίγη από την εμπειρία τους.

Τζούλια Μιχαλοπούλου
1
# Λένε για μένα πως είμαι σκύλα, αλλά ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Πολλές φορές η εικόνα δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
# Έχω γράψει ένα status στο fb όπου απαντούσα σε πράγματα που είχα ακούσει για μένα και το μετάνιωσα.
# Αν κάποιος θέλει να κεράσει ένα ποτό σε μία κοπέλα, το καλύτερο είναι να κεράσει και την παρέα της εφόσον είναι γυναίκες.
# Θα μείνω σε αυτή τη δουλειά για όσο αισθάνομαι ότι με γεμίζει. Όταν αισθανθώ πως με φθείρει θα φύγω.
# Από κοπλιμέντα έχω ακούσει της Παναγιάς τα μάτια!
# Δεν θα μπορούσα να ερωτευτώ κάποιον που δεν έχει χιούμορ.
# Σε δύσκολη θέση μπορεί να με φέρει ο πέφτουλας, ο οποίος κάθε τρεις και λίγο μπορεί να με φωνάζει για να μου πει κάτι ανούσιο.
# Η δουλειά μου έχει μάθει να μην πιστεύω τίποτα από όσα ακούω και να πιστεύω τα μισά από όσα βλέπω.
Διονυσία Πισκοπού
2
# Έχω δουλέψει και ως προπονήτρια σε κολυμβητήριο, έχω κάνει φωτογραφίσεις καταλόγων και ως ηθοποιός στο θέατρο.
# Δεν πίνω καθόλου αλκοόλ, το σιχαίνομαι.
# Μία barwoman δεν πρέπει να συζητά ποτέ με τους πελάτες για την προσωπική της ζωή, για θέματα που αφορούν το μαγαζί και για το τι θα κάνει μετά.
# Αν κάποιος πελάτης θέλει να κερδίσει την προσοχή μου, πιο εύκολα θα τον κοιτάξω αν μου κάνει νόημα με τα μάτια, παρά με χειρονομίες.
# Το μεγαλύτερο μάθημα που έχω πάρει από αυτή τη δουλειά, είναι πως αυτό που δίνεις παίρνεις και πως τα ψέματα τελειώνουν όταν ξημερώνει.
Ολυμπία Τζουμαϊλη
3
# Στη ζωή μου ότι φοβόμουν το έπαθα.
# Για την καψούρα μου εξακολουθώ να μένω στην πόλη καταγωγής του.
# Βαθμολογώντας τον εαυτό μου, μου βάζω ένα μέσο όρο 8. Η κάθε μέρα δεν είναι ίδια.
# Αν κάποιος θέλει να κεράσει ένα ποτό ο εξυπνότερος τρόπος είναι να με βάλει να ρωτήσω τα κορίτσια αν θα ήταν ευγενικό από μεριάς του.
# Γνωριμίες με αγνώστους εν ώρα εργασίας; Μερικές φορές είναι οι καλύτεροι φίλοι της βραδιάς.
# Αυτή η δουλειά χρειάζεται γερό στομάχι.
# Αν καταλάβω πως με σχολιάζουν, τους δίνω περισσότερη τροφή για σχόλια.
# Θα έκανα άνετα σεξ με την Τζένη Μπότση, τη Δήμητρα Ματσούκα και τη Μαρία Μπακοδήμου.
Εφη Τζιαμπαζλη | Χιλια Χειλια & Bookali
4
# Δεν αποχωρίζομαι ποτέ κάτι ροζ πάνω μου.
# Κάποιον που έχει πιει πολύ τον αντιμετωπίζω ανάλογα με το πως θα με αντιμετωπίσει κι αυτός. Αν γίνει επιθετικός μπορώ να γίνω κι εγώ.
# Βαθμολογώ τον εαυτό μου με ένα 8 απέναντι στους πελάτες και με έναν μέσο όρο 6 απέναντι στους συνεργάτες, ανάλογα τα κέφια γιατί σε αυτούς ξεσπάω.
# Είμαι πολύ κλειστή σαν άνθρωπος και οι κοινωνικές γνωριμίες που επιβάλλονται σε αυτό που κάνω, είναι ένα πράγμα που με δυσκολεύει.
# Στο σεξ είμαι το άκρως αντίθετο από τη γατούλα που βγάζω στην καθημερινότητά μου.
# Θα βρεθώ σε πολύ δύσκολη θέση αν κάποιος πελάτης απλώσει χέρι πάνω μου.
# Γενικά στη ζωή μου συνεννοούμαι καλύτερα με τους άντρες και έχουν και τη δύναμη για τα δύσκολα, οπότε τους προτιμώ για συνεργάτες.
# Δεν θα μπορούσα να ερωτευτώ κάποιον που ξεπερνά την ηλικία του αδερφού μου που είναι γεννηθής το ’80.

Τζόρτζια Χατζησταμάτη
6
# Δεν αρκεί να είσαι μόνο ωραίος για να μπεις πίσω από το μπαρ.
# Έχω μάθει να κρίνω ποιος έχει μεγάλη κατανάλωση ή όχι. Κερνάω εκεί όπου με παίρνει. Αν έχει αντοχές να πιει κι άλλο.
# Δεν έχω σκοπό να είμαι barwoman εφόρου ζωής. Μου αρέσει η γυμναστική και σκοπεύω να ασχοληθώ με αυτή.
# Θα έρθω σε δύσκολη θέση αν ένας πελάτης με περιμένει να σχολάσω, ενώ εγώ δεν θέλω.
# Αν καταλάβω πως με σχολιάζουν αδιαφορώ. Δεν τους χαλάω το όνειρο.
Μαρία Μποστιφαρά
7
# Λένε για μένα πως είμαι απρόσιτη και κοινώς ξινή. Άλλο όμως τι βλέπεις και άλλο τι είναι.
# Ο μεγαλύτερος μου φόβος είναι να νιώθω μόνη μέσα σε πολύ κόσμο.
# Για την καψούρα μου έχω κάνει το ντετέκτιβ.
# Δεν θα πω ότι είμαι τέλεια, ποτέ κανείς δεν είναι τέλειος. Θα με βαθμολογήσω με ένα 6-7.
# Αν κάποιος ανήλικος μου ζητήσει ποτό, του βάζω ένα κοκτέιλ χυμών και του το κερνάω.
# Θα κεράσεις κάποιον που έχει κάνει κατανάλωση πάνω από 2 ποτά στις μέρες μας, παλαιότερα έπρεπε να έχει πιει περισσότερα.
# Σκοπεύω να είμαι barwoman για όσα χρόνια με θέλουν στα μαγαζιά τους.
# Δεν θα κάτσω να ξεχαρμανιάσω κανέναν πελάτη κάνοντας κοινωνικές γνωριμίες. Είμαι εκεί για να σερβίρω. Αλλιώς θα πήγαινα σε κανένα κωλόμπαρο.
# Δεν μου έχουν κάνει κοπλιμέντα να πω την αλήθεια. Δεν με πλησιάζουν εύκολα και δεν ξέρω γιατί. Μάλλον τους βγάζω κάτι απρόσιτο.
# Στο σεξ, επειδή είμαι και Ταύρος, αν δεν με προκαλέσεις, δεν θα κάνω τίποτα.
Χρύσα Δακτυλά
8
# Μια από τις χειρότερες στιγμές για μένα είναι το να μου κάνουν παρατήρηση εν ώρα δουλειάς. Όσο να ‘ναι σου χαλάει τη διάθεση. Μετά στο γραφείο όλα.
# Δυστυχώς καλό παιχνίδι από πλευράς αγοριών δεν υπάρχει πλέον.
# Θεωρώ πως είναι σωστό να κεράσεις μετά το τρίτο ποτό τον πελάτη.
# Δεν μοιράζομαι τα πουρμπουάρ μου. Θεωρώ πως είναι προσωπικό και καθαρά για τον τρόπο εξυπηρέτησης που του έχεις προσφέρει εσύ, όχι οι υπόλοιποι.
# Η δουλειά μου με έχει μάθει να διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου και να μη δείχνω κάτι που με προβληματίζει.
# Αν αντιληφθώ πως με σχολιάζουν αντιδρώ ανάλογα με την όρεξη που θα έχω. Αν δεν έχω όρεξη δεν ασχολούμαι, αν έχω κερνάω σφηνάκια.
 makeleio.gr